Меню
Меню

UA-БЮДЖЕТ

Рішення для комплексної автоматизації обліку і планування в установах:

  • бюджетної сфери та органів державного управління
  • комунальних некомерційних та комерційних підприємств

Рішення UA-Бюджет

UA БЮДЖЕТ - Комплексний облік для бюджетних установ

Рішення для комплексної автоматизації обліку установ бюджетної сфери та органів державного управління.

Забезпечує автоматизацію бухгалтерського та фінансового обліку, розрахунку заробітної плати та ведення кадрового обліку бюджетних установ, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в установах, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, і ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.

Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників бюджетних коштів, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, силових відомств, установ культури, науки і освіти, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.

ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК

  • Облік затверджених кошторисних показників за загальним й спеціальними фондами.
  • Для коректного формування квартальної звітності за коштами спеціального фонду передбачено ведення кошторисних показників витрат небюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені. 
  • Ув’язка «Кошторис – Договір – Зобов’язання – Фінансове зобов’язання – Платіжне доручення». Немає необхідності дублювати роботу в обліковій та казначейській системах. 
  • Реєстрація складу реєстрів документів, які передаються в ДКСУ. Контроль переданих за реєстрами документів. 
  • Формування форм для друку та електронних файлів у форматі ПЗ «Мережа» ДКСУ. 
  • Довільна кількість джерел фінансування.

 ОБЛІК ДОГОВОРІВ

  • Система веде облік договорів з постачальниками та покупцями з урахуванням їх специфікацій.
  • Для договорів з постачальниками окремо враховується відповідність договору кошторисним показникам. 
  • Можливість додавати до електронних документів скан-копії оригіналів. 
  • Пакетне вивантаження документів «Договір», «Додаткова угода», «Надходження ТМЦ», «Надходження НА» та «Отримання послуг», а також специфікацій до них для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-Data.

 ОБЛІК ГРОШОВИХ КОШТІВ, ЗОБОВ’ЯЗАНЬ

  • Реєстрація взяття зобов’язань.
  • Реєстрація взяття фінансових зобов’язань. 
  • Формування платіжних документів – підготовка платіжних документів у Держказначейство, для виконання платежів поста¬чальникам, перерахування сум заробітної плати, сум підзвіт і т. д.. 
  • Ведення розрахунків з постачальниками, покупцями й підзвітними особами.
  • Валютний облік.
  • Розрахунки з підзвітними особами.
  • Облік фінансування, та отриманих асигнувань.
  • Бухгалтерській облік операцій.

 ОБЛІК МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ

  • Облік необоротних активів та запасів реалізовано відповідно до вимог Національного поло¬ження (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби» та 123 «Запаси», затверджені наказом Міністерства фінансів України № 1202 від 12.102010 р.
  • Облік у розрізі джерел фінансування і КЕКВ. 
  • Облік по партіях. 
  • Налаштування методу обліку собівартості для кожного з рахунків обліку.
  • Розрахунок собівартості матеріальних цінностей у момент відображення господарської операції.
  • Проведення інвентаризації.
  • Гнучке налаштування складу рахунків обліку матеріальних цінностей. 

ОБЛІК ПОСЛУГ

  • Реалізація послуг стороннім організаціям (дозволяє проводити групові реалізації).
  • Автоматична виписка документів. 
  • Надходження послуг від постачальників.

 БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ВЗАЄМОРОЗРАХУНКІВ

  • Виписка актів звірки взаєморозрахунків та проведення інвентаризації заборгованості.

    Дозволяє вести взаєморозрахунки у таких розрізах:
  • Джерела фінансування;

  • КЕКВ;

  • Контрагент;

  • Договір;

  • Документ розрахунків (наявність даного розрізу залежить від функціональних опцій).

ЗАРОБІТНА ПЛАТА ТА КАДРИ

  • Розрахунок заробітної плати у розрізі джерел фінансування та КЕКВ.
  • Розрахунок грошового забезпечення військовослужбовців і прирівняних до них осіб.
  • Розрахунок грошового утримання службовців на державній службі.
  • Розрахунок заробітної плати працівників відповідно до їх педагогічного навантаження.
  • Розрахунок регламентованих законодавством податків із співробітників і внесків на фонд оплати праці.
  • Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи.
  • Для розрахунку сум нарахувань та утримань передбачена можливість використовувати довільні формули, у яких крім широкого переліку напередвизначених показників і показників, створених користувачами, є можливість застосовувати арифметичні дії, математичні функції та умовні вирази.
  • Облік кадрів та аналіз кадрового складу.
  • Автоматизація кадрового діловодства.
  • Формування регламентованої звітності для подачі у фонди, ДПІ, органи статистики.

ЗВІТНІСТЬ

  • Можливість побудови звітів за узагальненими кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ).
  • Облік ПДВ, реєстрація вхідних і вихідних податкових накладних.
  • Формування стандартних бухгалтерських звітів, які дозволяють аналізувати дані за залишками, оборотами рахунків та за проводками у різних розрізах (наприклад, Оборотно-сальдова відомість, Шахова відомість, Обороти рахунку, Картка рахунку, Аналіз субконто, тощо).
  • Картки аналітичного обліку.
  • Меморіальні ордери.
  • Спеціалізовані звіти.
  • Фінансова та казначейська звітність.

СЕРВІСНІ МОЖЛИВОСТІ

  • Повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту за всіма об’єктами конфігурації (документами, довідниками тощо).
  • Встановлення дати заборони редагування документів в розрізі підсистем обліку, користувачів.
  • Створення розподілених інформаційних баз для обміну даними з віддаленими підрозділами.
  • Налаштування автоматичного резервного копіювання.

СТИПЕНДІЯ

  • Дозволяє виконувати нарахування сум стипендії та інших довільних нарахувань та утримань студентам.
  • Розрахунок регламентованих законодавством податків з нарахованих сум (податок на доходи фізичних осіб, військовий збір).
  • Відображення сум нарахувань та податків у звітності.

Програмні рішення UA  Бюджет обрані, апробовані та успішно застосовуються органами виконавчої влади, їх територіальними підрозділами, регіональними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування і підвідомчими установами. Рішення призначені для автоматизації ведення обліку у всіх установах бюджетного сектора: державні управління та інспекції, фонди, місцеві ради всіх рівнів; силові відомства МВС, СБУ, виконання покарань, Міноборони, МНС; наукові інститути, середні школи, профтехучилища, коледжі, ліцеї, університети, академії, лікарні, поліклініки тощо.

Використання типових тиражованих рішень в мережі підвідомчих установ дозволяє істотно заощадити бюджетні кошти і організувати виконання бюджету, ведення бюджетного обліку і складання звітності на єдиних методологічних принципах в усіх підвідомчих установах.

Прикладні рішення на платформі UA  Бюджет для бюджетних установ різних рівнів дозволяють забезпечити досягнення позитивного результату за цілим рядом напрямків:

  • своєчасне врахування змін в нормативних актах, які регулюють діяльність органів державного управління.
  • підвищення оперативності і якості планування, виконання бюджету, використання державного майна, закупівель, бюджетного обліку та звітності.
  • посилення фінансового контролю, підвищення його якості, скорочення витрат бюджетних коштів через їх нецільове витрачання.
  • підвищення управління бюджетним процесом, загалом за рахунок наявності у будь-який момент часу оперативної і достовірної інформації про фінансово-економічний стан території.
  • підвищення якості ухвалення обґрунтованих управлінських рішень.
  • зниження загальних витрат, що виникають у зв’язку з недоступністю інформаційних ресурсів.
  • підвищення якості надання державних послуг населенню.
  • підвищення ефективності і результативності використання бюджетних коштів.

UA БЮДЖЕТ - Комунальне підприємство

Рішення для автоматизації бухгалтерського обліку комунальних унітарних підприємств: комунального некомерційного підприємства (КНП) або комунального комерційного підприємства (ККП), що здійснюють будь-які види комерційної і некомерційної діяльності: надання послуг, виробництво, тощо, у відповідності до чинного законодавства України та забезпечує складання обов’язкової (регламентованої) звітності.

Програмний продукт дозволяє ведення обліку неприбуткової і комерційної діяльності в єдиній інформаційній базі та забезпечує вирішення повсякденних завдань, що постають перед бухгалтерською службою комунального унітарного підприємства.

ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК

  • Облік затверджених кошторисних показників за загальним і спеціальним фондами.
  • Для коректного формування бюджетної звітності за коштами спеціального фонду передбачено ведення кошторисних показників витрат небюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені.
  • Ув’язка «Кошторис – Договір – Зобов’язання – Фінансове зобов’язання – Платіжне доручення». Немає необхідності дублювати роботу в обліковій та казначейській системах.
  • Реєстрація складу реєстрів документів, які передаються в ДКСУ. Контроль переданих за реєстрами документів.
  • Формування форм для друку та електронних файлів у форматі ПЗ «Мережа» ДКСУ.
  • Довільна кількість джерел фінансування.

 ОБЛІК ДОГОВОРІВ

  • Система веде облік договорів з постачальниками та покупцями з урахуванням їх специфікацій.
  • Для договорів з постачальниками окремо враховується відповідність договору кошторисним показникам.
  • Можливість додавати до електронних документів скан-копії оригіналів.
  • Пакетне вивантаження документів «Договір», «Додаткова угода», «Надходження ТМЦ», «Надходження НА» та «Отримання послуг», а також специфікацій до них для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-Data.

 ОБЛІК ГРОШОВИХ КОШТІВ, ЗОБОВ’ЯЗАНЬ

  • Реєстрація взяття зобов’язань.
  • Реєстрація взяття фінансових зобов’язань.
  • Формування платіжних документів – підготовка платіжних документів у Держказначейство для виконання платежів поста­чальникам, перерахування сум заробітної плати, підзвітних сум тощо.
  • Ведення розрахунків з постачальниками, покупцями і підзвітними особами.
  • Валютний облік.
  • Розрахунки з підзвітними особами.
  • Облік фінансування та отриманих асигнувань.
  • Завантаження банківських виписок з ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство».

 ОБЛІК МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ

Облік матеріальних цінностей розділений за наступними напрямками:

  • Облік необоротних активів.
  • Облік запасів.

Облік необоротних активів та запасів реалізовано відповідно до вимог П(C)БУ 7 «Основні засоби», П(C)БУ 8 «Нематеріальні активи», П(C)БУ 9 «Запаси» і методичним вказівкам по їх застосуванню:

  • Облік у розрізі джерел фінансування.
  • Облік по партіях.
  • Налаштування методу обліку собівартості для кожного з рахунків обліку окремо.
  • Розрахунок собівартості матеріальних цінностей у момент відображення господарської операції.
  • Нарахування зносу.
  • Проведення інвентаризації.
  • Гнучке налаштування складу рахунків обліку матеріальних цінностей.
  • Облік продуктів харчування, облік виробництва страв, ведення план-меню, розрахунок собівартості випуску.
  • Ведеться кількісно-сумовий облік.

ОБЛІК ПОСЛУГ

  • Реалізація послуг стороннім організаціям (дозволяє проводити групові реалізації).
  • Надходження послуг від постачальників.
  • Формування цін покупців (за видами цін та об’єктами ціноутворення), з автоматичним заповненням ціни в документах реалізації, облік індивідуальних цін.

ОБЛІК ПДВ

  • Налаштування методу обліку ПДВ за видами діяльності, у тому числі, з прив’язкою до джерела фінансування та структурного підрозділу.
  • Автоматичний розрахунок сум ПДВ господарських операцій. Ручне коригування методів обліку та сум ПДВ в залежності від господарської операції.
  • Контроль правильності формування вихідних податкових накладних.
  • Вивантаження податкових накладних в усі системи електронної звітності.

 БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ВЗАЄМОРОЗРАХУНКІВ

  • Виписка актів звірки взаєморозрахунків та проведення інвентаризації заборгованості дозволяє вести взаєморозрахунки у таких розрізах:
    • Джерела фінансування;
    • КЕКВ;
    • Контрагент;
    • Договір;
    • Документ розрахунків (наявність даного розрізу залежить від функціональних опцій).

ЗАРОБІТНА ПЛАТА ТА КАДРИ

  • Розрахунок заробітної плати у розрізі джерел фінансування та КЕКВ.
  • Розрахунок регламентованих законодавством податків із співробітників і внесків на фонд оплати праці.
  • Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи.
  • Для розрахунку сум нарахувань та утримань передбачена можливість використовувати довільні формули, у яких, крім широкого переліку наперед визначених показників і показників, створених користувачами, є можливість застосовувати арифметичні дії, математичні функції та умовні вирази.
  • Облік депонованої заробітної плати.
  • Нарахування за середнім заробітком (відпустки, лікарняні тощо).
  • Розрахунки з ФСС.
  • Облік кадрів та аналіз кадрового складу.
  • Автоматизація кадрового діловодства.
  • Формування регламентованої звітності для подачі у фонди, ДПІ.
  • Формування довільної звітності з аналізу фонду оплати праці, нарахувань, утримань, податків тощо.
  • Відображення даних розрахунку заробітної плати у бухгалтерському обліку.

ЗВІТНІСТЬ

  • Можливість побудови звітів за узагальненими кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ).
  • Облік ПДВ, реєстрація вхідних і вихідних податкових накладних.
  • Формування стандартних бухгалтерських звітів, які дозволяють аналізувати дані за залишками, оборотами рахунків та за проводками у різних розрізах (наприклад, Оборотно-сальдова відомість, Шахова відомість, Обороти рахунку, Картка рахунку, Аналіз субконто тощо).
  • Журнал ордери.
  • Спеціалізовані звіти.
  • Фінансова та бюджетна звітність.
  • Формування госпрозрахункової фінансової звітності за П(С)БО №1.

СЕРВІСНІ МОЖЛИВОСТІ

  • Повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту за всіма об’єктами конфігурації (документами, довідниками тощо).
  • Встановлення дати заборони редагування документів в розрізі підсистем обліку, користувачів.
  • Створення розподілених інформаційних баз для обміну даними з віддаленими підрозділами.
  • Налаштування автоматичного резервного копіювання.

UA-Бюджет — основні напрямки автоматизації

  • введення та зберігання інформації в необхідному для оформлення документів обсязі
  • ведення бухгалтерського документообігу з реєстрацією операцій на рахунках плану рахунків БО
  • реєстрація, оформлення та зберігання у єдиній базі вхідних первинних облікових документів
  • формування регістрів обліку за обліковими даними з можливістю отриманням копій на папері
  • формування стандартних та спеціалізованих звітів з різним рівнем групування, деталізації та критеріями відбору даних;
  • формування регламентованої бухгалтерської, податкової та статистичної звітності
Заповніть форму щоб отримати безкоштовну консультацію

UA-Бюджет — переваги

Програма автоматично формує всю необхідну бухгалтерську звітність, зберігає проводки та підтримує єдиних технологічний процес.

Передбачена можливість налаштування ведення звітності по підрозділам установи.

Програмний продукт розроблено з урахуванням вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Державної казначейської служби України та інших органів влади з ведення БО, виконання бюджету та реалізує стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням вимог національних положень(стандартів) БО в державному секторі.

Вартість UA-Бюджет

СТП

сервіс технічної підтримки
9510 грн. 1 рік
  •  

UA-Бюджет

ліцензія на 1 користувача
12 900 грн.
  • Бухгалтерія
  • Проводки
  • Звітність
Популярно

Навчання

навчання працівників
604 грн. 1 год
  •  

Зарплата одного бухгалтера складає від 8 000 грн., на рік це складе 96 000 грн.

Також Вам може знадобитися ще помічник бухгалтера, а це ще 96 000 грн. на рік.

Придбавши комплекс UA-Бюджет ви зможете значно скоротити витрати та оптимізувати Вашу роботу.

Економія від 80 000 грн. вже з першого року використання!*

Додаткові сервіси

При купівлі UA-Бюджет ви отримаєте доступ до сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен без додаткової оплати.

Сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ. “Безшовна” інтеграція з системою UA-Бюджет, пряме з’єднання з центральним шлюзом ДФС, працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.

Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в систему UA-Бюджет, обмін будь-якими електронними документами.

Замовляйте консультацію, і ми розповімо детальніше про особливості та відмінності UA-Бюджет​

  • введення та зберігання інформації в обсязі, який необхідний для оформлення первинних облікових документів та формування регістрів БО;
  • ведення бухгалтерського документообігу з реєстрацією операцій на рахунках плану рахунків БО;
  • реєстрація вхідних первинних облікових документів;
  • оформлення вихідних первинних облікових документів;
  • зберігання сформованих первинних документів в електронному вигляді в інформаційній базі;
  • формування регістрів обліку за обліковими даними з отриманням копій на паперовому носії;
  • формування стандартних та спеціалізованих звітів з різним рівнем групування, деталізації та критеріями відбору даних;
  • формування регламентованої бухгалтерської, податкової та статистичної звітності. 
  • облік наявності руху грошових документів та готівкових коштів у касі, в тому числі в іноземній валюті;
  • облік руху грошових коштів на рахунках, відкритих у банківських установах, в тому числі в іноземній валюті;
  • облік операцій за розрахунковими рахунками, що відкриті в органах Державного казначейства України, а також реалізовано електронний обмін даними з казначейськими системами;
  • облік взаєморозрахунків із постачальниками та підрядниками у розрізі документ-розрахунок;
  • облік взаєморозрахунків із покупцями за товари, продукцію та послуги у розрізі документ-розрахунок;
  • облік розрахунків із підзвітними особами;
  • облік доходів та витрат у розрізі:
    • джерел фінансування
    • підрозділів;
  • облік товарно-матеріальних цінностей;
  • облік нематеріальних активів;
  • облік фінансового результату діяльності установи;
  • обліг прийнятих асигнувань;
  • облік кошторису витрат;
  • облік ПДВ;
  • автоматичне формування бухгалтерських проводок та звітності:
    • стандартна бухгалтерська звітність
    • картки аналітичного обліку
    • меморіальні ордери та головна книга
    • регламентована звітність
    • інша звітність.

* – ця сума може змінюватися. Сума яку Ви фактично зможете заощадити залежить від Ваших фактичних витрат, кількості придбаного програмного забезпечення та додаткових послуг.

Консультація по придбанню
BAS ERP

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню СТП

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Можливо у Вас є запитання?

Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Консультація з послуг супроводу та навчання

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню ІТС

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню UA-Бюджет

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Я хочу дізнатись як зменшити витрати?

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Безкоштовна консультація

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Потрібна консультація?

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Маєте запитання?

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Замовити консультацію

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію