Меню
Меню

UA-БЮДЖЕТ

Комплексний облік для бюджетних установ

Рішення UA:Бюджет — це комплексний облік для бюджетних установ. Розроблений спеціально для автоматизації обліку бюджетних установ, незалежно від виду діяльності. Конфігурація автоматизує усі види обліків: бухгалтерський, фінансування, кадровий та нарахування заробітної плати. Також автоматично пов’язана з Держказначейством та іншими контролюючими органами.

UA:Бюджет — основні напрямки автоматизації

  • введення та зберігання інформації в необхідному для оформлення документів обсязі
  • ведення бухгалтерського документообігу з реєстрацією операцій на рахунках плану рахунків БО
  • реєстрація, оформлення та зберігання у єдиній базі вхідних первинних облікових документів
  • формування регістрів обліку за обліковими даними з можливістю отриманням копій на папері
  • формування стандартних та спеціалізованих звітів з різним рівнем групування, деталізації та критеріями відбору даних;
  • формування регламентованої бухгалтерської, податкової та статистичної звітності
Заповніть форму щоб отримати безкоштовну консультацію

UA:Бюджет — переваги

Програма автоматично формує всю необхідну бухгалтерську звітність, зберігає проводки та підтримує єдиних технологічний процес.

Передбачена можливість налаштування ведення звітності по підрозділам установи.

Програмний продукт розроблено з урахуванням вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Державної казначейської служби України та інших органів влади з ведення БО, виконання бюджету та реалізує стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням вимог національних положень(стандартів) БО в державному секторі.

Вартість UA:Бюджет

СТП

сервіс технічної підтримки
9510 грн. 1 рік
  •  

UA:Бюджет

ліцензія на 1 користувача
12 900 грн.
  • Бухгалтерія
  • Проводки
  • Звітність
Популярно

Навчання

навчання працівників
505 грн. 1 год
  •  

Зарплата одного бухгалтера складає від 8 000 грн., на рік це складе 96 000 грн.

Також Вам може знадобитися ще помічник бухгалтера, а це ще 96 000 грн. на рік.

Придбавши комплекс UA:Бюджет ви зможете значно скоротити витрати та оптимізувати Вашу роботу.

Економія від 80 000 грн. вже з першого року використання!*

Додаткові сервіси

При купівлі UA-Бюджет ви отримаєте доступ до сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен без додаткової оплати.

Сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ. “Безшовна” інтеграція з системою UA-Бюджет, пряме з’єднання з центральним шлюзом ДФС, працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.

Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в систему UA-Бюджет, обмін будь-якими електронними документами.

Замовляйте консультацію, і ми розповімо детальніше про особливості та відмінності UA:Бюджет​

  • введення та зберігання інформації в обсязі, який необхідний для оформлення первинних облікових документів та формування регістрів БО;
  • ведення бухгалтерського документообігу з реєстрацією операцій на рахунках плану рахунків БО;
  • реєстрація вхідних первинних облікових документів;
  • оформлення вихідних первинних облікових документів;
  • зберігання сформованих первинних документів в електронному вигляді в інформаційній базі;
  • формування регістрів обліку за обліковими даними з отриманням копій на паперовому носії;
  • формування стандартних та спеціалізованих звітів з різним рівнем групування, деталізації та критеріями відбору даних;
  • формування регламентованої бухгалтерської, податкової та статистичної звітності. 
  • облік наявності руху грошових документів та готівкових коштів у касі, в тому числі в іноземній валюті;
  • облік руху грошових коштів на рахунках, відкритих у банківських установах, в тому числі в іноземній валюті;
  • облік операцій за розрахунковими рахунками, що відкриті в органах Державного казначейства України, а також реалізовано електронний обмін даними з казначейськими системами;
  • облік взаєморозрахунків із постачальниками та підрядниками у розрізі документ-розрахунок;
  • облік взаєморозрахунків із покупцями за товари, продукцію та послуги у розрізі документ-розрахунок;
  • облік розрахунків із підзвітними особами;
  • облік доходів та витрат у розрізі:
    • джерел фінансування
    • підрозділів;
  • облік товарно-матеріальних цінностей;
  • облік нематеріальних активів;
  • облік фінансового результату діяльності установи;
  • обліг прийнятих асигнувань;
  • облік кошторису витрат;
  • облік ПДВ;
  • автоматичне формування бухгалтерських проводок та звітності:
    • стандартна бухгалтерська звітність
    • картки аналітичного обліку
    • меморіальні ордери та головна книга
    • регламентована звітність
    • інша звітність.

* – ця сума може змінюватися. Сума яку Ви фактично зможете заощадити залежить від Ваших фактичних витрат, кількості придбаного програмного забезпечення та додаткових послуг.

Консультація по придбанню
BAS ERP

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню СТП

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Можливо у Вас є запитання?

Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Консультація з послуг супроводу та навчання

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню ІТС

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню UA:Бюджет

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Я хочу дізнатись як зменшити витрати?

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Безкоштовна консультація

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Потрібна консультація?

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Маєте запитання?

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Замовити консультацію

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію