KBS-БЮДЖЕТ
Рішення KBS – для комплексної автоматизації обліку і планування в установах:
- бюджетної сфери та органів державного управління
- комунальних некомерційних та комерційних підприємств
Рішення KBS – для комплексної автоматизації обліку і планування в установах:
KBS. Облік бюджетної установи призначений для автоматизації бухгалтерського та фінансового обліку, розрахунку заробітної плати. Крім того, дозволяє вести кадровий облік бюджетних установ. До складу включено підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в установах, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, і ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.
Програму можуть використовувати одержувачі, розпорядники, головні розпорядники бюджетних коштів, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, силові відомства, установи культури, науки і освіти, фінансові органів, органи казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.
Рішення автоматизації бухгалтерського обліку таких комунальних підприємств: комунального некомерційного підприємства (КНП) або комунального комерційного підприємства (ККП). Для підприємств, які здійснюють комерційну і некомерційну діяльність: надають послуги, займаються виробництвом, тощо. У відповідності до чинного законодавства України програма забезпечує складання обов’язкової (регламентованої) звітності.
KBS. Бухгалтерія комунального підприємства дозволяє ведення обліку неприбуткової і комерційної діяльності в єдиній інформаційній базі. Функціонал програми KBS забезпечує вирішення всіх повсякденних завдань, що постають перед бухгалтерською службою комунального унітарного підприємства.
Облік матеріальних цінностей розділений за наступними напрямками:
Облік необоротних активів та запасів ведеться у програмі відповідно до вимог П(C)БУ 7 «Основні засоби», П(C)БУ 8 «Нематеріальні активи», П(C)БУ 9 «Запаси» і методичним вказівкам по їх застосуванню:
Програмний продукт UA-Бюджет призначений для комплексної автоматизації бухгалтерського, фінансового та кадрового
обліку, розрахунку заробітної плати, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в організаціях, що перебувають на державному фінансуванні.
Дозволяє відстежувати актуальне значення кошторисних призначень на будь-який момент часу:
Для коректного формування квартальної звітності за коштами спеціального фонду у системі передбачено ведення кошторисних показників витрат небюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені.
Є можливість зробити порівняння між запланованими і фактичними виконаними витратами за умови, що в організації використовується детальний розрахунок кошторисних показників витрат (до конкретних найменувань товарних цінностей і послуг, які планується придбати).
На підставі передбачених у програмі UA-Бюджет показників формується звіт “Картка аналітичного обліку отриманих асигнувань”.
Ведеться облік договорів з постачальниками та покупцями з урахуванням їх специфікацій. Користувачі можуть вказувати конкретні позиції товарів і послуг, які були придбані або продані стороннім контрагентам. На підставі таких договорів можна відстежувати стан платежів і відвантажень за кожною позицією специфікації.
Підготовка вхідних і вихідних платіжних документів у Держказначейство, для виконання платежів постачальникам, покупцями, перерахування сум заробітної плати, сум підзвіт і т. д.
Первинні документи по рухи грошових коштів дозволяють сформувати звітність, затверджену наказом Державного казначейства України:
Облік необоротних активів та запасів реалізовано відповідно до вимог Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі.
В програмі передбачено контроль списання залишків запасів:
Облік послуг ведеться по таким напрямкам:
Передбачено ведення взаєморозрахунків у таких розрізах:
Є можливість виписати акти звірки взаєморозрахунків та провести інвентаризацію заборгованості.
для платників ПДВ в UA-Бюджет передбачено:
UA-Бюджет містить набір бухгалтерських звітів бюджетних установ, передбачених наказом Державного казначейства України. Користувач може гнучко налаштовувати варіанти формування меморіальних ордерів.
В програмі є набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані по залишках, оборотах рахунків та по проводках у найрізноманітніших розрізах. Серед яких оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга.
Повний облік різних видів заробітної плати, в якому враховані вимоги законодавства:
Для розрахунку та обліку заробітної плати реалізовано:
UA-Бюджет дає можливість вести взаєморозрахунки з працівниками, а також облік витрат на оплату праці у складі витрат установи. Враховано можливість донарахування зарплати минулих періодів з реєстрацією в поточному періоді, розрахунок міжрозрахункових виплат з урахуванням введених на момент розрахунку даних про відхилення і фактичне відпрацювання співробітників та подальша виплата авансу.
UA-Бюджет надає можливості обліку робочого часу:
Ведуться загальні графіки роботи установи, формуються індивідуальні графіки роботи для окремих працівників, реєструються первинні документи обліку робочого часу – табелі відпрацьованого часу.
UA-Бюджет дозволяє сформувати всі уніфіковані форми з обліку заробітної плати та інші звіти за будь-який розрахунковий період:
Результати розрахунків можуть бути також представлені у вигляді аналітичних звітів:
Зберігання особистих даних співробітників установи та службової інформації. Реєстрація та рух співробітника в установі: прийом на роботу, службові переміщення, відпустки і відрядження аж до звільнення.
Ведення штатного розкладу установ з можливістю зазначення різних видів тарифних ставок, довільної кількості надбавок, додаткової інформації про штатні одиниці. Формування звітності, згідно штатного розкладу.
Розраховуються регламентовані законодавством податки з співробітників і нарахування на фонд оплати праці: податок на доходи фізичних осіб, єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, військовий збір.
Помилковий документ можна виправити, нарахувавши правильні суми.
Включені обов’язкові (регламентовані) звіти, призначені для подачі у державні та контролюючі органи.
Програмні продукти сімейства KBS та UA–Бюджет. впроваджені та успішно застосовуються органами виконавчої влади, їх територіальними підрозділами, регіональними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування і підвідомчими установами.
Рішення лінійки програм KBS та UA-Бюджет. призначені для автоматизації ведення обліку в усіх установах бюджетного сектора: державні управління та інспекції, фонди, місцеві ради всіх рівнів; силові відомства МВС, СБУ, виконання покарань, Міноборони, МНС; наукові інститути, середні школи, профтехучилища, коледжі, ліцеї, університети, академії, лікарні, поліклініки тощо.
Використання програмних продуктів KBS та UA-Бюджет. в мережі підвідомчих установ дозволяє істотно заощадити бюджетні кошти і організувати виконання бюджету, ведення бюджетного обліку і складання звітності на єдиних методологічних принципах в усіх підвідомчих установах.
Програма автоматично формує всю необхідну бухгалтерську звітність, зберігає проводки та підтримує єдиних технологічний процес.
Передбачена можливість налаштування ведення звітності по підрозділам установи.
Програмний продукт розроблено з урахуванням вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Державної казначейської служби України та інших органів влади з ведення БО, виконання бюджету та реалізує стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням вимог національних положень(стандартів) БО в державному секторі.
Зарплата одного бухгалтера складає від 8 000 грн., на рік це складе 96 000 грн.
Також Вам може знадобитися ще помічник бухгалтера, а це ще 96 000 грн. на рік.
Придбавши комплекс UA-Бюджет ви зможете значно скоротити витрати та оптимізувати Вашу роботу.
Економія від 80 000 грн. вже з першого року використання!*
При купівлі KBS ви отримаєте доступ до сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен без додаткової оплати.
Сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ. “Безшовна” інтеграція з системою KBS-Бюджет, пряме з’єднання з центральним шлюзом ДФС, працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.
Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в систему KBS-Бюджет, обмін будь-якими електронними документами.
* – ця сума може змінюватися. Сума яку Ви фактично зможете заощадити залежить від Ваших фактичних витрат, кількості придбаного програмного забезпечення та додаткових послуг.
Довіряй професіоналам. Замовляй попередню консультацію.
Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію