Меню
Меню

BAS ERP

Інноваційне рішення для управління діяльністю багатопрофільних підприємств

BAS ERP — інноваційне рішення для управління діяльністю багатопрофільних підприємств.

Програмне забезпечення створене спеціально для автоматизації керування багатопрофільним підприємством. При розробці було враховано весь досвід роботи з середнім та великим бізнесом, масштабними проектами, які налічують понад 500 робочих місць.

Головна особливість — програмне забезпечення розраховане на підприємства з безліччю різних напрямків, включаючи власне виробництво різних груп товарів.

BAS ERP підтримує можливість організації роботи через Інтернет, організувати роботу через планшети на Android чи IOS, налаштовувати інтерфейс для користувача або групи, з урахуванням ролі користувача, його прав доступу та індивідуальних налаштувань.

Рішення BAS

BAS ERP

BAS ERP це реалізований багаторічний досвід розробки інформаційних, аналітичних та фінансових систем. Ми створили унікальний продукт який враховує кращі світові практики ведення та автоматизації бізнесу.

Ви отримаєте продукт з усіма потрібними функціональними можливостями для великого бізнесу зі складними виробничими процесами.

Безперечною перевагою BAS ERP є адаптація до українських норм законодавства, норм обліку та звітності, які постійно актуалізуються.

BAS Управління холдингом

BAS Управління холдингом автоматизує контроль дочірніх компаній незалежно від структури та профілю їх діяльності.

Ви отримаєте високотехнологічний інструмент для зручного централізованого управління усіма компаніями, незалежно від їх внутрішньої структури.

BAS Документообіг КОРП

BAS Документообіг КОРП автоматизує документообіг компанії з урахуванням кращих світових практик та рішень.

Ваш бізнес отримає єдину платформу для спільної роботи над документами, спілкування працівників, контролю виконання поставлених задач.

Система допоможе краще приймати, виконувати та контролювати управлінські рішення.

BAS Управління торгівлею

BAS Управління торгівлею забезпечує автоматизацію та контроль торгової діяльності підприємства.

Аналіз інформації в реальному часі дозволить приймати правильні і виважені рішення для забезпечення ефективного зростання вашої компанії.

Доступ до інформації на різних рівнях дозволяє максимально швидко приймати рішення і керувати ризиками, що так потрібно кожній компанії.

BAS Роздрібна торгівля

BAS Роздрібна торгівля автоматизує торгівлю починаючи від робочого місця касира в одному магазині закінчуючи головним офісом міжнародної торгівельної мережі.

В поєднанні з іншими інструментами BAS ви отримаєте централізований пульт керування вашою компанією.

Роздрібний продаж, складський облік, аналітика, прогнозування, управління ризиками – все це і багато іншого в одному комплексному рішенні!

BAS Бухгалтерія

“BAS Бухгалтерія” є готовим інструментом для вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів тощо.

Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами.

BAS Комплексне управління підприємством

“BAS Комплексне управління підприємством” є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління та обліку. Рішення дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.

“BAS Комплексне управління підприємством” дозволяє збільшити продуктивність праці всіх служб підприємства та покращити процеси взаємодії підрозділів.

BAS Медицина

“BAS Медицина. Лікарня” та “BAS Медицина. Поліклініка” – рішення, що дозволяють створити єдиний інформаційний простір медичної організації та автоматизувати найбільш трудомісткі задачі обліку та управління бізнес процесами основної діяльності. Рішення є інструментами для побудови ефективного управління сучасною медичною організацією.

“BAS Медицина. Лікарня”

Прикладне рішення “BAS Медицина. Лікарня” призначене для автоматизації основних видів діяльності медичної організації, яка надає медичну допомогу пацієнтам у амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах, а також включає в себе підсистеми для автоматизації лікарень, що надають медичну допомогу в поліклініках та в стаціонарних умовах цілодобового перебування.

Програма дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з розділенням доступу до даних за рольовим принципом. Є можливість вести облік за кількома медичними організаціями в одній інформаційній базі.

Програма дозволяє комплексно автоматизувати різні аспекти діяльності медичної організації, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасною медичною організацією. Завдяки широким можливостям, налаштування системи можна пристосувати до різних бізнес-процесів медичної організації.

“BAS Медицина. Лікарня” автоматизує такі види діяльності медичної організації:

  • Облік пацієнтів: введення відомостей про пацієнтів, включно з персональними даними, контактною інформацією, даними медичного страхування та іншою інформацією.
  • Ведення електронних медичних карт пацієнта.
  • Облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до лікарських дільниць.
  • Формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату.
  • Планування роботи медичної організації: складання графіків роботи медичного персоналу, приміщень та обладнання, планування завантаження медичних робочих місць.
  • Отримання оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових і безготівкових грошових коштів, друк касових чеків.
  • Формування змінного завдання медичного персоналу.
  • Реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3).
  • Облік обладнання, що використовується для надання медичної послуги.
  • Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3.
  • Облік виконаних медичних послуг.
  • Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз для підстановки в документи.
  • Формування, друк та облік листків непрацездатності.
  • Управління взаєминами з контрагентами: ведення відомостей про контрагентів (про страхові компанії та інші юридичні особи), ведення угод і договорів на надання медичної допомоги.
  • Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу.
  • Керування правилами продажу медичних послуг: встановлення цін і знижок.
  • Управління маркетинговими заходами.
  • Проведення профоглядів для співробітників підприємств.
  • Реєстрація взаємодій з пацієнтами телефоном і електронною поштою для роботи Call-центрів.
  • Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS та e-mail.

Крім того, прикладне рішення “BAS Медицина” призначене для автоматизації діяльності лікарняних аптек медичних організацій будь-якої форми власності.

У контексті лікарняних аптек, програма призначена для вирішення таких завдань:

  • ведення обліку руху номенклатури аптечних товарів, зокрема з такою аналітикою: серії, терміни придатності, документи партії (документи надходження в аптеку);
  • облік на складах (сумовий і кількісний) та за місцями зберігання складу (кількісний);
  • ведення обліку аптечних товарів на всіх рівнях звернення в організації: як на аптечних складах, так і у відділеннях медичної організації;
  • ведення роздільного обліку за джерелами фінансування;
  • реєстрація надходження аптечних товарів від постачальників на склади, аптеки та оприбуткування (введення залишків або надлишків за результатами інвентаризації);
  • реєстрація повернень товарів постачальникам;
  • реєстрація розміщення аптечних товарів в місцях зберігання (у разі ведення кількісного обліку за місцями зберігання);
  • реєстрація передачі у відділення та переміщень товарів між складами;
  • реєстрація списання аптечних товарів;
  • реєстрація виготовлення лікарських препаратів;
  • реєстрація фасування готових аптечних товарів з упаковки постачальника в упаковку лікарняної аптеки;
  • реєстрація інвентаризації товарно-матеріальних цінностей як на аптечних складах, так і у відділеннях медичної організації;
  • формування вимог відділень за формальними ознаками лікарського засобу (за діючою речовиною або за міжнародним непатентованим найменуванням, торговим найменуванням, формою випуску тощо);
  • формування розгорнутих аналітичних звітів про рух аптечних товарів;
  • перевірка серій за переліком вилучених з обігу лікарських препаратів;
  • підтримка зовнішнього торгового обладнання: термінали збору даних, сканери штрих-кодів та інше обладнання.

Автоматизація обігу медикаментів та витратних медичних матеріалів

Спеціалізоване галузеве рішення враховує особливості бізнес-процесів обігу медикаментів і витратних медичних матеріалів на складах і у відділеннях (кабінетах) всередині медичної організації. Програма може використовуватися для будь-яких складів медичної організації (у тому числі господарських), тому що реалізовано універсальний підхід до обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) різного виду. Разом з цим передбачені спеціалізовані механізми для обліку саме лікарських засобів. Спеціалізовані механізми для обліку лікарських засобів “розуміють” ведення аналітичного обліку і формування звітності у відповідності до приналежності ліків до списків:

  • наркотичні та психотропні речовини (за групами);
  • сильнодіючі й отрути;
  • безрецептурний відпуск.

Рішення дозволяє вести аналітичний облік ліків за формальними ознаками:

  • діюча речовина або міжнародне непатентоване найменування;
  • торговельне найменування;
  • лікарська форма та форма випуску.

Завдяки гнучким можливостям налаштування програма здатна виконувати всі функції обліку – від ведення довідників і введення первинних документів до отримання аналітичних звітів, на основі яких керівники різних підрозділів можуть приймати обґрунтовані управлінські рішення.

Програма автоматизує такі напрямки діяльності медичної організації:

  • Управління закупівлями: облік закупівель у розрізі постачальників і договорів з контрагентами, по кожній номенклатурній позиції у кількісному та сумовому вираженні.
  • Оформлення повернень: реєстрація повернень постачальникам та актів про розбіжність у кількості та якості під час приймання товару у разі якщо така розбіжність виникла.
  • Аналіз ефективності витрат: оцінка ефективності фінансових витрат на закупівлю аптечних товарів з допомогою ABC/VEN-аналізу (VEN-аналіз дозволяє визначити пріоритетні лікарські препарати відповідно до міжнародної практики їх поділу на життєво важливі (Vital або V), необхідні (Еssential або Е) і другорядні (Non-essential або N)).
  • Управління запасами в аптеці: суцільний предметно-кількісний облік руху номенклатури аптечних товарів за серіями, термінами придатності, документам партії (документам надходження в аптеку), облік руху аптечних товарів як у цілому на складах, так і в розрізі місць зберігання всередині складу.
  • Облік за джерелами фінансування: роздільний облік руху аптечних товарів за джерелами фінансування їх закупівель.
  • Ведення формулярних переліків організації та відділень: ведення формулярних переліків організації і формулярних переліків конкретних відділень, які дозволяють обмежити перелік номенклатурних позицій, доступних для формування вимог в аптеку.
  • Управління виготовленням медичних препаратів: облік виготовлення та фасування лікарських засобів з лікарських прописів у рецептурно-виробничому відділі.
  • Управління запасами у відділеннях і кабінетах: персоніфікований облік витрат лікарських засобів та медичних виробів при наданні медичних послуг, автоматизація процесів узгодження, затвердження та виконання вимог відділень.
  • Контроль наявності серій, вилучених з обігу: з допомогою відповідної обробки здійснюється пошук забракованих серій в залишках товарів. У разі включення відповідного налаштування програми контроль забраковки відбувається на етапі надходження лікарських засобів.
  • Управління роздрібними продажами: автоматизація ведення обліку в роздрібному аптечному пункті медичного закладу з використанням торгового обладнання.

Інтеграція з програмами ведення бухгалтерського обліку

Програма “BAS Медицина” не призначена для ведення повноцінного бухгалтерського обліку і формування всіх необхідних регламентних документів для подання їх у державні податкові органи. Ці завдання вирішуються в інших програмах. У програмі “BAS Медицина” передбачена можливість вивантаження даних на рівні первинних документів та проводок у наступні програми:

  • “Бухгалтерія”, ред. 2.0.
  • “BAS Бухгалтерія”, ред. 2.1.

Прикладне рішення “BAS Медицина” дозволяє вести облік від імені декількох медичних організацій на будь-якій кількості складів. Медична організація складається з різних підрозділів, працівники яких забезпечують взаємодію організації з пацієнтами, страховими компаніями, засновниками та постачальниками і представляють керівництву необхідні аналітичні звіти про результати своєї діяльності. Підрозділи, що беруть участь в обігу медикаментів і витратних медичних матеріалів (склади, лікувальні відділення, кабінети), здійснюють діяльність з управління матеріальними ресурсами медичної організації. Результати руху матеріальних ресурсів медичної організації передаються в бухгалтерську програму. На основі результатів діяльності з управління матеріальними ресурсами медичної організації в інформаційній базі “BAS Медицина” можна формувати звіти, які надаються державним органам.

Ключові переваги для різних рівнів управління

Використання спеціалізованого галузевого рішення “BAS Медицина” дозволяє здійснити комплексну автоматизацію складів та відділень медичної організації.
Менеджери служб управління закупівлями товарів зможуть відстежити весь “життєвий цикл товару, починаючи з моменту планування закупівель і закінчуючи моментом відвантаження товарів постачальниками.

Працівники складу та матеріально відповідальні співробітники відділень зможуть вести детальний оперативний облік товарів на складах, у відділеннях і кабінетах. Забезпечено облік товарно-матеріальних цінностей різного виду (медикаментів, медичних виробів, інших матеріалів), оформлення всіх необхідних документів.

Медичний управлінський персонал (в тому числі лікарі з клініко-експертної роботи і лікарі-фармакологи) зможуть оцінювати структуру закупівель та споживання медикаментів з позицій фармакоекономіки, оцінювати динаміку фінансових витрат на ту чи іншу групу препаратів, робити різні вибірки за фармакологічними ознаками ліків.

Керівник підприємства зможе одержувати різноманітні звіти, які у стислій і зручній формі показують поточний стан справ у закупівлях, споживанні медикаментів та витратних медичних матеріалів в медичній організації.

Вартість BAS ERP

ІТС

інформаційно технічний супровід
5 700 грн. 1 рік
  •  

BAS ERP

ліцензія для компанії
180 000 грн.
  • Виробництво
  • Документообіг
  • Аналітика
  • Контроль
Популярно

Навчання

навчання працівників
505 грн. 1 год
  •  

Зарплата штату з 15 бухгалтерів складає від 225 000 грн. без урахування податків, лікарняних ….

Не забудьте про штат аналітиків, менеджерів, це ще мінімум  200 000 грн. на рік.

Придбавши комплекс BAS ERP ви зможете значно скоротити витрати та оптимізувати Вашу роботу.

Економія від 200 000 грн. вже з першого року використання!*

BAS ERP — Продукт який дозволяє створити автоматизовану систему управління всіма підрозділами холдингу на всіх етапах. Це рішення яке раз і назавжди налагодить всі бізнес процеси виробничого підприємства.

Функціонал BAS ERP

Управління виробництвом

Підсистема забезпечує управління по міжцехових переходах і на операційному рівні, оперативну диспетчеризацію, управління по вузьких місцях, управління завантаженням обладнання

Організація ремонтів

Підсистема дозволяє вести облік об’єктів ремонту, реєструвати напрацювання, контролювати виконання поточних та позапланових ремонтів.

Управління фінансами

Підсистема дозволяє вести облік у розрізі напрямів діяльності, використовувати гнучкі правила розподілу витрат.

Управління бюджетами

Вдосконалені механізми та інструменти бюджетування використовують табличну модель бюджетування, дозволяють ефективно та наочно керувати бюджетним процесом з використанням діаграми Ганта.

Регламентований облік

Підсистема регламентованого обліку забезпечує автоматичне відображення господарських операцій в обліку відповідно до облікової політики з точністю до груп фінансового обліку, автоматичну виписку і контроль номенклатурного складу податкових накладних.

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Система дозволяє оцінювати результати маркетингових акцій, відстежувати стадії угод з клієнтами, формувати воронку продажів та аналізувати ефективність роботи персоналу.

Управління закупівлями

Підсистема включає спеціалізовані робочі місця, що дозволяють відповідно до правил забезпечення автоматично розрахувати потребу у закупівлі ТМЦ.

Управління процесом продажів

Система дозволяє використовувати мобільні робочі місця працівників складів і торгових представників.

Управління персоналом

Функціональність управління персоналом і розрахунку заробітної плати дозволяє здійснювати ведення кадрового обліку в обсягах, що необхідно великим виробничим підприємствам, проводити розрахунок зарплати за даними вироблення.

Міжнародний фінансовий облік

Підсистема міжнародного фінансового обліку (МСФО) дозволяє вести облік і складати звітність, використовуючи різні способи підготовки звітності, комбінуючи дані бухгалтерського, оперативного і паралельного обліків.

Додаткові сервіси

При BAS ERP ви отримаєте доступ до сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен без додаткової оплати.

Сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ. “Безшовна” інтеграція з системами автоматизації бізнесу BAS, пряме з’єднання з центральним шлюзом ДФС, працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.

Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в системи автоматизації бізнесу BAS, обмін будь-якими електронними документами.

Співпрацюймо разом!

Довіряй професіоналам. Замовляй попередню консультацію.

BAS ERP - інновації та розвиток функціоналу

  • Облік кредитів, депозитів і позик.
  • Еквайринг (платіжні картки).
  • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
  • Розширені можливості управління поточними платежами.
  • Маршрути узгодження заявок.
  • Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
  • Інвентаризація кас і банківських рахунків.
  • Аналітична звітність по руху грошових коштів.
  • Настроюваний план рахунків міжнародного фінансового обліку.
  • Трансляція операцій в підсистему МСФЗ за даними оперативного і регламентованого обліку
  • Відкладене відображення проводок в обліку.
  • Створення документів за типовими операціями.
  • Данні готові до аудиту.
  • Генератор фінансових звітів, в т.ч. для формування звітності за міжнародними стандартами МСФО способами трансляції операцій і трансформації звітності.
  • Настроюванні види бюджетів і розширена аналітика.
  • Моделювання сценаріїв.
  • Управління бюджетним процесом.
  • Підтримка декількох валют.
  • Табличні форми введення і коригування.
  • Економічний прогноз.
  • Аналіз досягнення планових показників.
  • Складання зведеної звітності за результатами моніторингу.
  • Розширений фінансовий аналіз.
  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
  • Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон).
  • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
  • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
  • Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
  • Аналіз ефективності управління персоналом.
  • Розрахунок зарплати за даними вироблення співробітників.
  • Комплекс розрахунків з персоналом.
  • Гнучкі можливості відображення зарплати в фінансовому і регламентованому обліку.
  • Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули.
  • Аналіз фонду оплати праці.
  • Розрахунок і нарахування резерву відпусток.
  • Розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.
  • Візуалізація структури виробу.
  • Опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації).
  • Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти).
  • Параметричний забезпечення потреби в номенклатурі.
  • Два рівня планування виробництва: головний і локальний диспетчер.
  • Інтервальне планування і “Барабан – Буфер – Мотузка”.
  • Планування по “вузьких” місцях виробництва.
  • Поопераційне планування.
  • Зниження залежності якості планування від точності нормативних даних.
  • Управління пріоритетом замовлень на виробництво (VIP замовлення).
  • Оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу.
  • Розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами.
  • Облік часу транспортування і простеження ТМЦ.
  • Прогнозування ходу виробничого процесу.
  • Диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньо-цеховому рівнях.
  • Гнучке перепланування.
  • Розширений облік виробітки співробітників.
  • Роздільний облік витрат за видами діяльності.
  • Відокремлений облік собівартості за замовленнями.
  • Розподіл витрат за напрямками діяльності.
  • Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат.
  • Покращений майстер закриття місяця.
  • Облік і ієрархічна класифікація об’єктів, що знаходяться в експлуатації.
  • Моніторинг стану об’єктів експлуатації.
  • Управління по видам ремонтів.
  • Організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів.
  • Єдина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної і виробничої діяльності.
  • Формування повної вартості володіння об’єктами експлуатації.
  • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
  • Воронка продажів.
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
  • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди.
  • Самообслуговування клієнтів.
  • Управління торговими представниками.
  • Моніторинг стану процесів продажів.
  • Планування використання автотранспорту.
  • Ймовірнісна оцінка прогнозу продажів.
  • Роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік).
  • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
  • Інвентаризація взаєморозрахунків.
  • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів.
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності станом взаєморозрахунків.
  • Формування стратегії відносин з партнерами.
  • Бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами.
  • Досьє клієнта, партнера.
  • Карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів.
  • Претензійна робота.
  • Моніторинг виконання угод.
  • BCG-аналіз.
  • Розширений аналіз показників роботи менеджерів.
  • Управління закупівельною діяльністю.
  • Бізнес-процеси складних закупівель.
  • Контроль умов поставок.
  • Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами.
  • Формування повної вартості придбання ТМЦ.
  • Контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі.
  • Складна ієрархічна структура складів.
  • Управління адресним складом.
  • Відокремлений облік по замовленнях – резервування потреб (відокремлений забезпечення потреб).
  • Мобільні робочі місця працівників складів.
  • Облік багатооборотної тари.
  • Управління інвентаризацією товарів.
  • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу.
  • Розрахунок прогнозованого попиту.
  • Товари на складах за термінами придатності.
  • Управління доставкою.
  • Товарний календар.

* – ця сума може змінюватися. Сума яку Ви фактично зможете заощадити залежить від Ваших фактичних витрат, кількості придбаного програмного забезпечення та додаткових послуг.

Консультація по придбанню
BAS ERP

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню СТП

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Можливо у Вас є запитання?

Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Консультація з послуг супроводу та навчання

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню ІТС

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню UA:Бюджет

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Я хочу дізнатись як зменшити витрати?

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Безкоштовна консультація

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Потрібна консультація?

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Маєте запитання?

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Замовити консультацію

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію