Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в системи автоматизації бізнесу (BAS), обмін будь-якими електронними документами.
Сервіс FREDO ДокМен – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS), за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.
Сервіс FREDO ДокМен дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.
Звертаємо увагу, що обмін податковими документами здійснюється за допомогою сервісу FREDO Звіт.
Сервіс FREDO ДокМен надає такі можливості:
Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом FREDO ДокМен, буде розширюватися.
Довіряй професіоналам. Замовляй попередню консультацію.
Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію