KBS-БЮДЖЕТ
Рішення KBS – для комплексної автоматизації обліку і планування в установах:
- бюджетної сфери та органів державного управління
- комунальних некомерційних та комерційних підприємств
Рішення KBS – для комплексної автоматизації обліку і планування в установах:
KBS. Облік бюджетної установи призначений для автоматизації бухгалтерського та фінансового обліку, розрахунку заробітної плати. Крім того, дозволяє вести кадровий облік бюджетних установ. До складу включено підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в установах, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, і ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.
Програму можуть використовувати одержувачі, розпорядники, головні розпорядники бюджетних коштів, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, силові відомства, установи культури, науки і освіти, фінансові органів, органи казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.
Рішення автоматизації бухгалтерського обліку таких комунальних підприємств: комунального некомерційного підприємства (КНП) або комунального комерційного підприємства (ККП). Для підприємств, які здійснюють комерційну і некомерційну діяльність: надають послуги, займаються виробництвом, тощо. У відповідності до чинного законодавства України програма забезпечує складання обов’язкової (регламентованої) звітності.
KBS. Бухгалтерія комунального підприємства дозволяє ведення обліку неприбуткової і комерційної діяльності в єдиній інформаційній базі. Функціонал програми KBS забезпечує вирішення всіх повсякденних завдань, що постають перед бухгалтерською службою комунального унітарного підприємства.
Облік матеріальних цінностей розділений за наступними напрямками:
Облік необоротних активів та запасів ведеться у програмі відповідно до вимог П(C)БУ 7 «Основні засоби», П(C)БУ 8 «Нематеріальні активи», П(C)БУ 9 «Запаси» і методичним вказівкам по їх застосуванню:
Програма автоматично формує всю необхідну бухгалтерську звітність, зберігає проводки та підтримує єдиних технологічний процес.
Передбачена можливість налаштування ведення звітності по підрозділам установи.
Програмний продукт розроблено з урахуванням вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Державної казначейської служби України та інших органів влади з ведення БО, виконання бюджету та реалізує стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням вимог національних положень(стандартів) БО в державному секторі.
Зарплата одного бухгалтера складає від 8 000 грн., на рік це складе 96 000 грн.
Також Вам може знадобитися ще помічник бухгалтера, а це ще 96 000 грн. на рік.
Економія від 80 000 грн. вже з першого року використання!*
При купівлі KBS ви отримаєте доступ до сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен без додаткової оплати.
Сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ. “Безшовна” інтеграція з системою KBS-Бюджет, пряме з’єднання з центральним шлюзом ДФС, працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.
Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в систему KBS-Бюджет, обмін будь-якими електронними документами.
* – ця сума може змінюватися. Сума яку Ви фактично зможете заощадити залежить від Ваших фактичних витрат, кількості придбаного програмного забезпечення та додаткових послуг.
Довіряй професіоналам. Замовляй попередню консультацію.
Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію