BAS ERP
Business Automation Software for Enterprise Resource Planning
BAS ERP – Інноваційні рішення для управління діяльністю багатопрофільних підприємств
BAS ERP – Інноваційні рішення для управління діяльністю багатопрофільних підприємств
BAS ERP — програмне забезпечення створене спеціально для автоматизації керування багатопрофільним підприємством. При розробці було враховано весь досвід роботи з середнім та великим бізнесом, масштабними проектами, які налічують понад 500 робочих місць.
Головна особливість — програмне забезпечення розраховане на підприємства з безліччю різних напрямків, включаючи власне виробництво різних груп товарів.
BAS ERP підтримує можливість організації роботи через Інтернет, організувати роботу через планшети на Android чи IOS, налаштовувати інтерфейс для користувача або групи, з урахуванням ролі користувача, його прав доступу та індивідуальних налаштувань.
BAS ERP це реалізований багаторічний досвід розробки інформаційних, аналітичних та фінансових систем. Ми створили унікальний продукт який враховує кращі світові практики ведення та автоматизації бізнесу.
Ви отримаєте продукт з усіма потрібними функціональними можливостями для великого бізнесу зі складними виробничими процесами.
Безперечною перевагою BAS ERP є адаптація до українських норм законодавства, норм обліку та звітності, які постійно актуалізуються.
BAS Управління холдингом автоматизує контроль дочірніх компаній незалежно від структури та профілю їх діяльності.
Ви отримаєте високотехнологічний інструмент для зручного централізованого управління усіма компаніями, незалежно від їх внутрішньої структури.
BAS Документообіг КОРП автоматизує документообіг компанії з урахуванням кращих світових практик та рішень.
Ваш бізнес отримає єдину платформу для спільної роботи над документами, спілкування працівників, контролю виконання поставлених задач.
Система допоможе краще ухвалювати, виконувати та контролювати управлінські рішення.
Рішення “BAS АГРО. ERP” призначене для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм. Рішення забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів в апараті управління підприємств, а також автоматизацію бізнес-процесів виробництва продукції рослинництва або іншої супутньої продукції і/або послуг.
Підсистема призначена для формування бюджетів, в яких надається можливість використовувати різні сценарії прогнозування. Все це дозволяє сформувати перелік робіт, матеріалів, витрат, які знадобляться для вирощування продукції.
У продукті реалізована функціональність транслювання результатів сільськогосподарського планування в екземпляри бюджету. Формування бюджету відбувається на підставі накопичених в інформаційній базі даних про доходи та витрати.
Розроблено функціонал створення технологічної карти поля. Це документ, в якому плануються технологія виробництва, обсяги робіт, засоби виробництва і робоча сила, необхідна для їх виконання, а також розмір матеріальних витрат на вирощування продукції, з урахуванням попередників і передпопередників культур.
На підставі планових обсягів продажів продукції і затверджених технологічних карт в програмі формуються ресурсні специфікації і замовлення на вирощування продукції. Вони – джерело для формування потреб рослинництва у сировині, матеріалах і трудових ресурсах.
Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків.
Ці можливості дозволяють істотно оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.
Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
Документи підсистеми призначені для реєстрації в оперативному обліку витрат, які далі стають джерелом даних для автоматичного формування документів регламентованого та управлінського обліків.
Розроблено функціонал оперативного обліку фактичних витрат з усіма подробицями і аналітикою полів, культур, працівників, марок техніки, аж до кожної одиниці трактора, комбайна, автомобіля або персоналу: агронома, тракториста і ін.
Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців.
Реалізована можливість обліку автотранспортних і механізованих сільськогосподарських робіт, що виконуються співробітниками для власних підрозділів, а також для сторонніх замовників. Підсистема дозволяє реєструвати сільськогосподарські і ремонтні роботи, що виконуються вручну для внутрішніх і сторонніх замовників.
У продукті передбачена можливість реєстрації факту зважування, оформлення супровідних друкованих документів для автотранспорту, що перевозить вантажі з току, на тік і всередині току для підробітку або сушки зерна.
Для формування документів по роботах допоміжних підрозділів використовується обробка, яка по аналітиці витрат розподіляє витрати на основне виробництво.
Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
Функціональні можливості продукту дозволяють автоматизувати облік власних та орендованих земельних ділянок та орендної плати пайовиками на підприємстві.
Продукт дозволяє вести деталізований облік договорів про паї з фізичними особами за територіальною належністю, даними про державну реєстрацію і видами земель.
Для вирішення завдань користувачам надаються такі можливості:
Рішення “BAS Будівництво. ERP” призначене для автоматизації управління діяльністю будівельних компаній та холдингів. Програмний комплекс забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів для якісного управління підприємством. Обов’язково включає модулі автоматизації всіх видів будівельної діяльності, зокрема, для вертикально-інтегрованих холдингів, які реалізують повний цикл будівництва.
В “BAS Будівництво. ERP” реалізовано наступну галузеву специфіку будівництва:
Зарплата штату з 15 бухгалтерів складає від 225 000 грн. без урахування податків, лікарняних ….
Не забудьте про штат аналітиків, менеджерів, це ще мінімум 200 000 грн. на рік.
Придбавши комплекс BAS ERP ви зможете значно скоротити витрати та оптимізувати Вашу роботу.
Економія від 200 000 грн. вже з першого року використання!*
Підсистема забезпечує управління по міжцехових переходах і на операційному рівні, оперативну диспетчеризацію, управління по вузьких місцях, управління завантаженням обладнання
Підсистема дозволяє вести облік об’єктів ремонту, реєструвати напрацювання, контролювати виконання поточних та позапланових ремонтів.
Підсистема дозволяє вести облік у розрізі напрямів діяльності, використовувати гнучкі правила розподілу витрат.
Вдосконалені механізми та інструменти бюджетування використовують табличну модель бюджетування, дозволяють ефективно та наочно керувати бюджетним процесом з використанням діаграми Ганта.
Підсистема регламентованого обліку забезпечує автоматичне відображення господарських операцій в обліку відповідно до облікової політики з точністю до груп фінансового обліку, автоматичну виписку і контроль номенклатурного складу податкових накладних.
Система дозволяє оцінювати результати маркетингових акцій, відстежувати стадії угод з клієнтами, формувати воронку продажів та аналізувати ефективність роботи персоналу.
Підсистема включає спеціалізовані робочі місця, що дозволяють відповідно до правил забезпечення автоматично розрахувати потребу у закупівлі ТМЦ.
Система дозволяє використовувати мобільні робочі місця працівників складів і торгових представників.
Функціональність управління персоналом і розрахунку заробітної плати дозволяє здійснювати ведення кадрового обліку в обсягах, що необхідно великим виробничим підприємствам, проводити розрахунок зарплати за даними виробітку.
Підсистема міжнародного фінансового обліку (МСФО) дозволяє вести облік і складати звітність, використовуючи різні способи підготовки звітності, комбінуючи дані бухгалтерського, оперативного і паралельного обліків.
При BAS ERP ви отримаєте доступ до сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен без додаткової оплати.
Сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ. “Безшовна” інтеграція з системами автоматизації бізнесу BAS, пряме з’єднання з центральним шлюзом ДФС, працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.
Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в системи автоматизації бізнесу BAS, обмін будь-якими електронними документами.
* – ця сума може змінюватися. Сума яку Ви фактично зможете заощадити залежить від Ваших фактичних витрат, кількості придбаного програмного забезпечення та додаткових послуг.
Довіряй професіоналам. Замовляй попередню консультацію.
Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію