BAS — найбільш оптимальний варіант для середнього та малого бізнесу. Програмне забезпечення автоматизує всі необхідні функції бухгалтерського обліку та аудиту, керування персоналом та нарахуванням заробітної плати, оптимізує документообіг та звітність.
Вся документація ведеться згідно чинного законодавства України.
Всі програми лінійки BAS ідеально підходять для малого та середнього бізнесу.
Всі операції та звіти відповідають вимогам українського законодавства.
Всі зміни в законодавстві оперативно впроваджуються в оновленнях програми.
Прекрасна інвестиція для будь-якого бізнесу. Уже в базовій комплектації програми ви отримаєте:
Зарплата одного бухгалтера складає від 8 000 грн. На рік це складе 96 000 грн.
Також Вам може знадобитися ще помічник бухгалтера. А це ще 96 000 грн. на рік.
Придбавши комплекс BAS, ви зможете значно скоротити витрати та оптимізувати Вашу роботу.
Економія від 80 000 грн. вже з першого року використання!*
Найкраща універсальна програма, що автоматизує процеси бухгалтерського та податкового обліку.
Включає у себе підготовку регламентованих звітів в організаціях, що здійснюють будь-яку комерційну діяльність.
Якщо вам потрібен програмний продукт, яким буде користуватись 2 і більше користувачів, оберіть версію ПРОФ та придбайте необхідну кількість клієнтських ліцензій.
Базова версія розрахована тільки на 1 користувача, допродаж ліцензій не передбачається.
Цей програмний продукт розроблений спеціально для управління кадрами підприємства та автоматизованого нарахування заробітної плати.
Програма автоматично вираховує регламентовані законодавством податки і внески з фонду оплати праці та готує всю необхідну звітність.
Це готове рішення для управління і обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу.
В програмі передбачено все найнеобхідніше для керування повним циклом роботи невеликого підприємства.
BAS Малий Бізнес оптимізує оперативний облік та контроль, аналіз та планування робіт. Об’єднує всі процеси у єдину базу.
Допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам — нові можливості для продуктивної роботи.
Програмний продукт не містить зайвих функціоналів та легко налаштовується індивідуально під особливості організації підприємства. Це забезпечує можливість швидкого старту і зручність щоденної роботи.
Програма розроблена таким чином, що нею можна користуватися з будь-якої точки світу.
BAS Управління Торгівлею — багатофункціональний інструмент для підвищення ефективності бізнеспроцесів торговельного підприємства. Програма дозволяє в комплексі
автоматизувати задачі оперативного та управлінського обліку, аналізу і
планування торгових операцій.
Програмне забезпечення розроблене таким чином, що його можна застосовувати в організаціях з мережевою структурою. Це спрощує ведення бізнесу, створює єдину базу та структуру управління.
“BAS Бухгалтерія” є готовим інструментом для вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства. Якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів тощо.
Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку. А завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами.
“BAS Бухгалтерія КОРП” призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності. Підходить для організацій, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво тощо. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.
Рішення забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів тощо. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами.
Нижче в таблиці наведено ключові відмінності функціональності “BAS Бухгалтерія КОРП” в порівнянні з “BAS Бухгалтерія ПРОФ”
Функціональність | BAS Бухгалтерія ПРОФ | BAS Бухгалтерія КОРП |
---|---|---|
Кадровий облік | ||
Накази про прийом, переведення, звільнення | ✔ | ✔ |
Ведення штатного розкладу, розрахунок планового ФОП | ✘ | ✔ |
Облік використання відпусток | ✘ | ✔ |
Облік стажу, зокрема спеціального стажу, військовий облік | ✘ | ✔ |
Облік робочого часу | ✘ | ✔ |
Розрахунок заробітної плати | ||
Оплата за окладом, індексація, прості доплати | ✔ | ✔ |
Розрахунок та облік податків та внесків | ✔ | ✔ |
Оплата за середнім заробітком (лікарняні, відпустки тощо) | ✘ | ✔ |
Оплата роботи за договорами ЦПХ | ✘ | ✔ |
Складні формули розрахунку, відрядний заробіток, понаднормові, оплата за роботу вночі, нарахування в натуральній формі тощо | ✘ | ✔ |
Розрахунок утримань (аліменти, виконавчі листи тощо) | ✘ | ✔ |
Облік розрахунків з ФСС | ✘ | ✔ |
Загальні можливості | ||
Регламентована звітність | ✔ | ✔ |
Облік кадрів і розрахунок зарплати в зовнішній програмі й завантаження проводок за результатами розрахунку | ✔ | ✘ |
Спрощений режим (без зберігання історії кадрових змін) | ✔ | ✘ |
Обмеження доступу користувачів до зарплатних даних та розподіл прав між кадровиком і розраховувачем | ✘ | ✔ |
BAS Управління торгівлею забезпечує автоматизацію та контроль торгової діяльності підприємства.
Аналіз інформації в реальному часі та доступ до неї на різних рівнях дозволяють максимально швидко ухвалювати правильні і виважені рішення, керувати ризиками та забезпечувати ефективне зростання Вашої компанії.
BAS Роздрібна торгівля автоматизує торгівлю починаючи від робочого місця касира в одному магазині, закінчуючи головним офісом міжнародної торговельної мережі.
В поєднанні з іншими інструментами BAS ви отримаєте централізований пульт керування вашою компанією.
Роздрібний продаж, складський облік, аналітика, прогнозування, управління ризиками – все це і багато іншого в одному комплексному рішенні!
“BAS Малий бізнес” – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізоване усе найнеобхідніше для оперативного обліку, контролю, аналізу і планування. Ідеально підходить для підприємств, які здійснюють надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівлю. Рішення допомагає підвищити ефективність роботи компанії. Надає власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам – нові можливості для продуктивної роботи.
Рішення не переобтяжене зайвою функціональністю. Його можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії. Це забезпечує можливість “швидкого старту” і зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта. Тобто працювати з системою з будь-якої точки світу.
«BAS Комплексне управління підприємством» – універсальне рішення, що охоплює основні контури управління та обліку. Програма дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.
“BAS Комплексне управління підприємством” збільшує продуктивність праці всіх служб підприємства та покращує процеси взаємодії підрозділів.
При купівлі будь-якої системи автоматизації бізнесу (BAS, KBS-Бюджет) ви отримаєте доступ до сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен без додаткової оплати.
Сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ. “Безшовна” інтеграція з системами автоматизації бізнесу (BAS), пряме з’єднання з центральним шлюзом ДФС, працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.
Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в системи автоматизації бізнесу (BAS), обмін будь-якими електронними документами.
Автоматизація діяльності у аграрній галузі вимагає особливої уваги, враховуючи специфіку процесів та дотримання державних вимог.
Пропонуємо звернути увагу на готове рішення для агробізнесу, яке пришвидшить інтеграцію у бізнес-процеси
Для чого потрібна автоматизація аграрного бізнесу?
Ось деякі реальні історії наших клієнтів:
Як крадуть в лабораторії елеватора.
З допомогою програм ми вводимо систему штрих-кодування лабораторних аналізів, для того, щоб виконавець не знав аналіз зерна якої саме машини проводиться.
Нам відома вся інформація по кожному користувачу, які саме операції виконувались і з якими документами.
За допомогою програми BAS ми можемо контролювати доступ до документів, їх редагування та проведення.
Крадіжки на вагах.
З допомогою цих махінацій утворюється залишок сировини, яка потім вивозиться з території підприємства і продається.
За допомогою програми BAS ми програмуємо і впроваджуємо бізнес-процес «Рух автомобіля», де на кожному етапі контролюємо просування територією з контрольними замірами часу, за який це повинно бути зроблено.
Щоб зберегти та примножити кошти в сільському господарстві, необхідно контролювати всі бізнес-процеси та зменшити до мінімуму вплив людини. Тобто всі або більшість бізнес-процесів повинні бути автоматизованими.
Ваш бізнес активно розвивається і автоматизація потрібна “на вчора”?
Ми Вас чудово розуміємо, тому пропонуємо готові рішення для автоматизації:
“BAS Медицина. Лікарня” та “BAS Медицина. Поліклініка” – рішення, що дозволяють створити єдиний інформаційний простір медичної організації та автоматизувати найбільш трудомісткі задачі обліку та управління бізнес процесами основної діяльності. Рішення є інструментами для побудови ефективного управління сучасною медичною організацією.
Прикладне рішення “BAS Медицина. Лікарня” призначене для автоматизації основних видів діяльності медичної організації, яка надає медичну допомогу пацієнтам у амбулаторно-поліклінічних умовах і денних стаціонарах. І, також, включає в себе підсистеми для автоматизації лікарень, що надають медичну допомогу в поліклініках та в стаціонарних умовах цілодобового перебування.
Програма дозволяє створити єдиний інформаційний простір медичної організації з розділенням доступу до даних за рольовим принципом. Є можливість вести облік за кількома медичними організаціями в одній інформаційній базі.
Програма комплексно автоматизує різні аспекти діяльності медичної організації, забезпечуючи ефективне управління сучасною медичною організацією. Завдяки широким можливостям, налаштування системи можна пристосувати до різних бізнес-процесів медичної організації.
Крім того, прикладне рішення “BAS Медицина” призначене для автоматизації діяльності лікарняних аптек медичних організацій будь-якої форми власності.
Спеціалізоване галузеве рішення враховує особливості бізнес-процесів обігу медикаментів і витратних медичних матеріалів на складах і у відділеннях (кабінетах) всередині медичної організації. Програма може використовуватися для будь-яких складів медичної організації (у тому числі господарських), тому що реалізовано універсальний підхід до обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) різного виду. Разом з цим передбачені спеціалізовані механізми для обліку саме лікарських засобів. Спеціалізовані механізми для обліку лікарських засобів “розуміють” ведення аналітичного обліку і формування звітності у відповідності до приналежності ліків до списків:
Рішення дозволяє вести аналітичний облік ліків за формальними ознаками:
Завдяки гнучким можливостям налаштування програма здатна виконувати всі функції обліку – від ведення довідників і введення первинних документів до отримання аналітичних звітів, на основі яких керівники різних підрозділів можуть приймати обґрунтовані управлінські рішення.
Програма “BAS Медицина” не призначена для ведення повноцінного бухгалтерського обліку і формування всіх необхідних регламентних документів для подання їх у державні податкові органи. Ці завдання вирішуються в інших програмах. У програмі “BAS Медицина” передбачена можливість вивантаження даних на рівні первинних документів та проводок у наступні програми:
Прикладне рішення “BAS Медицина” дозволяє вести облік від імені декількох медичних організацій на будь-якій кількості складів. Медична організація складається з різних підрозділів, працівники яких забезпечують взаємодію організації з пацієнтами, страховими компаніями, засновниками та постачальниками і представляють керівництву необхідні аналітичні звіти про результати своєї діяльності. Підрозділи, що беруть участь в обігу медикаментів і витратних медичних матеріалів (склади, лікувальні відділення, кабінети), здійснюють діяльність з управління матеріальними ресурсами медичної організації. Результати руху матеріальних ресурсів медичної організації передаються в бухгалтерську програму. На основі результатів діяльності з управління матеріальними ресурсами медичної організації в інформаційній базі “BAS Медицина” можна формувати звіти, які надаються державним органам.
Використання спеціалізованого галузевого рішення “BAS Медицина” дозволяє здійснити комплексну автоматизацію складів та відділень медичної організації.
Менеджери служб управління закупівлями товарів зможуть відстежити весь “життєвий цикл товару”, починаючи з моменту планування закупівель, і закінчуючи моментом відвантаження товарів постачальниками.
Працівники складу та матеріально відповідальні співробітники відділень зможуть вести детальний оперативний облік товарів на складах, у відділеннях і кабінетах. Забезпечено облік товарно-матеріальних цінностей різного виду (медикаментів, медичних виробів, інших матеріалів), оформлення всіх необхідних документів.
Медичний управлінський персонал (в тому числі лікарі з клініко-експертної роботи і лікарі-фармакологи) зможуть оцінювати структуру закупівель та споживання медикаментів з позицій фармакоекономіки, оцінювати динаміку фінансових витрат на ту чи іншу групу препаратів, робити різні вибірки за фармакологічними ознаками ліків.
Керівник підприємства зможе одержувати різноманітні звіти, які у стислій і зручній формі показують поточний стан справ у закупівлях, споживанні медикаментів та витратних медичних матеріалів в медичній організації.
Наповнюється.
Програмний продукт “BAS Комплексне управління паливним підприємством” призначений для ведення управлінського та фінансового обліку в організаціях, які займаються роздрібною та гуртовою торгівлею паливом. Також, якщо вони мають на території АЗК кав’ярні, ресторани та роздрібні магазини.
Це комплексне рішення, яке допомагає автоматизувати господарські операції з паливом, паливними талонами та картами, а також облік процесів закупівлі та продажу супутніх товарів для мережі автозаправних комплексів. В рішенні реалізовано оперативну звітність з операційної діяльності, блок автоматизації нафтобаз та відповідна регламентована і фінансова звітність. З допомогою звітів користувач має можливість, наприклад, відстежувати рух підакцизних товарів, прогнозувати обсяг акцизного реєстраційного ліміту, залишки по акцизним місцям зберігання та багато іншого.
BAS. Модуль обліку акцизного палива – це доповнення до рішень BAS (далі Доповнення) для автоматизації обліку акцизного податку в організаціях, що займаються роздрібною та оптовою торгівлею пальним. Дане Доповнення автоматизує документообіг при здійсненні господарських операцій з паливом відповідно до вимог законодавства України.
Доповнення містить звіти, які надають користувачеві можливість прогнозувати обсяг акцизного реєстраційного ліміту та відстежувати рух підакцизних товарів. Також реалізована можливість обліку густини пального для перерахунку ваги в літри, відображення кількості товарів, що надійшло та реалізовано в літрах при температурі 15°C.
Кожний бізнес унікальний, і ми знаємо це як ніхто!
Ми із задоволенням детально проаналізуємо Ваші задачі та запропонуємо найефективніші інструменти автоматизації, які допоможуть Вам вийти на новий рівень роботи та звільнять час і енергію для нових досягнень.
Не зволікайте, адже бізнес успішний коли він автоматизований!
* – ця сума може змінюватися. Сума яку Ви фактично зможете заощадити залежить від Ваших фактичних витрат, кількості придбаного програмного забезпечення та додаткових послуг.
Довіряй професіоналам. Замовляй попередню консультацію.
Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію