Меню
Меню

BAS ERP

Business Automation Software for Enterprise Resource Planning

BAS ERP – Інноваційні рішення для управління діяльністю багатопрофільних підприємств

BAS ERP — програмне забезпечення створене спеціально для автоматизації керування багатопрофільним підприємством. При розробці було враховано весь досвід роботи з середнім та великим бізнесом, масштабними проектами, які налічують понад 500 робочих місць.

Головна особливість — програмне забезпечення розраховане на підприємства з безліччю різних напрямків, включаючи власне виробництво різних груп товарів.

BAS ERP підтримує можливість організації роботи через Інтернет, організувати роботу через планшети на Android чи IOS, налаштовувати інтерфейс для користувача або групи, з урахуванням ролі користувача, його прав доступу та індивідуальних налаштувань.

bas-erp

Рішення BAS ERP

bas-erp-logo

BAS ERP

BAS ERP це реалізований багаторічний досвід розробки інформаційних, аналітичних та фінансових систем. Ми створили унікальний продукт який враховує кращі світові практики ведення та автоматизації бізнесу.

Ви отримаєте продукт з усіма потрібними функціональними можливостями для великого бізнесу зі складними виробничими процесами.

Безперечною перевагою BAS ERP є адаптація до українських норм законодавства, норм обліку та звітності, які постійно актуалізуються.

BAS Управління холдингом

BAS Управління холдингом автоматизує контроль дочірніх компаній незалежно від структури та профілю їх діяльності.

Ви отримаєте високотехнологічний інструмент для зручного централізованого управління усіма компаніями, незалежно від їх внутрішньої структури.

erp-holding
erp-doc-corp

BAS Документообіг КОРП

BAS Документообіг КОРП автоматизує документообіг компанії з урахуванням кращих світових практик та рішень.

Ваш бізнес отримає єдину платформу для спільної роботи над документами, спілкування працівників, контролю виконання поставлених задач.

Система допоможе краще ухвалювати, виконувати та контролювати управлінські рішення.

BAS АГРО. ERP

Рішення “BAS АГРО. ERP” призначене для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм. Рішення забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів в апараті управління підприємств, а також автоматизацію бізнес-процесів виробництва продукції рослинництва або іншої супутньої продукції і/або послуг.

bas-agro-erp

Загальний опис

Підсистема призначена для формування бюджетів, в яких надається можливість використовувати різні сценарії прогнозування. Все це дозволяє сформувати перелік робіт, матеріалів, витрат, які знадобляться для вирощування продукції.

У продукті реалізована функціональність транслювання результатів сільськогосподарського планування в екземпляри бюджету. Формування бюджету відбувається на підставі накопичених в інформаційній базі даних про доходи та витрати.

Розроблено функціонал створення технологічної карти поля. Це документ, в якому плануються технологія виробництва, обсяги робіт, засоби виробництва і робоча сила, необхідна для їх виконання, а також розмір матеріальних витрат на вирощування продукції, з урахуванням попередників і передпопередників культур.

Функціональні особливості

На підставі планових обсягів продажів продукції і затверджених технологічних карт в програмі формуються ресурсні специфікації і замовлення на вирощування продукції. Вони – джерело для формування потреб рослинництва у сировині, матеріалах і трудових ресурсах.

Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків.

Ці можливості дозволяють істотно оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.

Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:

  • планування розміщення культур на полях
  • формування технологічних карт полів
  • визначення планової структури витрат по культурах і полях
  • формування балансу продукції
  • планування продажів продукції рослинництва
  • формування бюджетів
  • план-фактний аналіз сільськогосподарських витрат
  • аналіз структури собівартості біологічних активів
  • аналіз інформації про планові і фактичні витрати, накопичені на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт
Загальний опис

Документи підсистеми призначені для реєстрації в оперативному обліку витрат, які далі стають джерелом даних для автоматичного формування документів регламентованого та управлінського обліків.

Розроблено функціонал оперативного обліку фактичних витрат з усіма подробицями і аналітикою полів, культур, працівників, марок техніки, аж до кожної одиниці трактора, комбайна, автомобіля або персоналу: агронома, тракториста і ін.

Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців.

Функціональні особливості

Реалізована можливість обліку автотранспортних і механізованих сільськогосподарських робіт, що виконуються співробітниками для власних підрозділів, а також для сторонніх замовників. Підсистема дозволяє реєструвати сільськогосподарські і ремонтні роботи, що виконуються вручну для внутрішніх і сторонніх замовників.

У продукті передбачена можливість реєстрації факту зважування, оформлення супровідних друкованих документів для автотранспорту, що перевозить вантажі з току, на тік і всередині току для підробітку або сушки зерна.

Для формування документів по роботах допоміжних підрозділів використовується обробка, яка по аналітиці витрат розподіляє витрати на основне виробництво.

Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:

  • розрахунок заробітної плати водіїв і трактористів
  • облік нормативних і фактичних витрат палива
  • облік фактично використаних матеріально-технічних ресурсів
  • реєстрація факту зважування
  • розрахунок прямих та непрямих витрат по полях
  • аналіз обсягу збору врожаю, врожайність полів
  • аналіз витрат, накопичених на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт
  • аналіз рентабельності вирощуваних культур в розрізі полів

Функціональні можливості продукту дозволяють автоматизувати облік власних та орендованих земельних ділянок та орендної плати пайовиками на підприємстві.

Продукт дозволяє вести деталізований облік договорів про паї з фізичними особами за територіальною належністю, даними про державну реєстрацію і видами земель.

Для вирішення завдань користувачам надаються такі можливості:

  • робота з договорами про паї
  • зміни розмірів оплат за договорами про паї
  • нарахування орендної плати за паями і розрахунку податків і утримань
  • закриття нарахувань орендної плати за паями за рік
  • відображення взаєморозрахунків з пайовиками грошовими та негрошовими засобами
  • реєстрація виплат за договорами про паї в міжрозрахунковому періоді
  • отримання даних за договорами про паї
  • план-фактний аналіз нарахувань орендної плати за паями в розрізі договорів
  • формування регламентованої звітності
bas-construction-erp-logo

BAS Будівництво. ERP

Рішення “BAS Будівництво. ERP” призначене для автоматизації управління діяльністю будівельних компаній та холдингів. Програмний комплекс забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів для якісного управління підприємством. Обов’язково включає модулі автоматизації всіх видів будівельної діяльності, зокрема, для вертикально-інтегрованих холдингів, які реалізують повний цикл будівництва.

В “BAS Будівництво. ERP” реалізовано наступну галузеву специфіку будівництва:

  • формування та аналіз кошторисів
  • календарне планування робіт по періодам
  • можливість розподілу робіт між власними ресурсами і субпідрядниками, укладання умов за договорами з підрядниками
  • формування потреби в матеріалах, трудових і машинних ресурсах на весь життєвий цикл проекту
  • оперативне планування робіт
  • відображення факту робіт c деталізацією по періодам: зміна, день, тиждень, декада, місяць
  • візуалізація планових даних у декількох варіантах. Можливість вносити факт, як в Excel
  • відображення відхилення від графіка із зазначенням причини відхилення
  • планування ресурсів по проектам з деталізацією до конкретного транспортного засобу або спеціальності робітників
  • можливе перепланування робіт проекту за фактом виконання
  • план-фактний аналіз виконання робіт по періодам і проекту в цілому
  • порівняння сценаріїв проекту
  • аналіз планових і фактичних даних з витрат ресурсів
  • аналіз забезпеченості ресурсами за проектом
  • закриття робіт субпідрядників
  • закриття робіт замовником
  • формування друкованих форм КБ-2в, КБ-3в
  • списання матеріалів, формування друкованої форми М29
  • ведення взаєморозрахунків з субпідрядниками та замовником

Вартість BAS ERP

ІТС

інформаційно технічний супровід
6 960 грн. 1 рік
  •  

BAS ERP

ліцензія для компанії
216 000 грн.
  • Виробництво
  • Документообіг
  • Аналітика
  • Контроль
Популярно

Навчання

навчання працівників
802 грн. 1 год
  •  

Зарплата штату з 15 бухгалтерів складає від 225 000 грн. без урахування податків, лікарняних ….

Не забудьте про штат аналітиків, менеджерів, це ще мінімум  200 000 грн. на рік.

Придбавши комплекс BAS ERP ви зможете значно скоротити витрати та оптимізувати Вашу роботу.

Економія від 200 000 грн. вже з першого року використання!*

BAS ERP — Продукт який дозволяє створити автоматизовану систему управління всіма підрозділами холдингу на всіх етапах. Це рішення яке раз і назавжди налагодить всі бізнес процеси виробничого підприємства.

Функціонал BAS ERP

Управління виробництвом

Підсистема забезпечує управління по міжцехових переходах і на операційному рівні, оперативну диспетчеризацію, управління по вузьких місцях, управління завантаженням обладнання

Організація ремонтів

Підсистема дозволяє вести облік об’єктів ремонту, реєструвати напрацювання, контролювати виконання поточних та позапланових ремонтів.

Управління фінансами

Підсистема дозволяє вести облік у розрізі напрямів діяльності, використовувати гнучкі правила розподілу витрат.

Управління бюджетами

Вдосконалені механізми та інструменти бюджетування використовують табличну модель бюджетування, дозволяють ефективно та наочно керувати бюджетним процесом з використанням діаграми Ганта.

Регламентований облік

Підсистема регламентованого обліку забезпечує автоматичне відображення господарських операцій в обліку відповідно до облікової політики з точністю до груп фінансового обліку, автоматичну виписку і контроль номенклатурного складу податкових накладних.

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Система дозволяє оцінювати результати маркетингових акцій, відстежувати стадії угод з клієнтами, формувати воронку продажів та аналізувати ефективність роботи персоналу.

Управління закупівлями

Підсистема включає спеціалізовані робочі місця, що дозволяють відповідно до правил забезпечення автоматично розрахувати потребу у закупівлі ТМЦ.

Управління процесом продажів

Система дозволяє використовувати мобільні робочі місця працівників складів і торгових представників.

Управління персоналом

Функціональність управління персоналом і розрахунку заробітної плати дозволяє здійснювати ведення кадрового обліку в обсягах, що необхідно великим виробничим підприємствам, проводити розрахунок зарплати за даними виробітку.

Міжнародний фінансовий облік

Підсистема міжнародного фінансового обліку (МСФО) дозволяє вести облік і складати звітність, використовуючи різні способи підготовки звітності, комбінуючи дані бухгалтерського, оперативного і паралельного обліків.

Додаткові сервіси

При BAS ERP ви отримаєте доступ до сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен без додаткової оплати.

1c_bas_kbs_fredo-zvit

Сервіс електронної здачі звітності та електронного адміністрування ПДВ. “Безшовна” інтеграція з системами автоматизації бізнесу BAS, пряме з’єднання з центральним шлюзом ДФС, працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.

1C-BAS-KBS_fredo-docmen-logo

Сервіс електронного документообігу – обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в системи автоматизації бізнесу BAS, обмін будь-якими електронними документами.

falcon-logo

Співпрацюймо разом!

Довіряй професіоналам. Замовляй попередню консультацію.

BAS ERP - інновації та розвиток функціоналу

  • Облік кредитів, депозитів і позик.
  • Еквайринг (платіжні картки).
  • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
  • Розширені можливості управління поточними платежами.
  • Маршрути узгодження заявок.
  • Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
  • Інвентаризація кас і банківських рахунків.
  • Аналітична звітність по руху грошових коштів.
  • Можливість налаштування плану рахунків міжнародного фінансового обліку.
  • Трансляція операцій в підсистему МСФЗ за даними оперативного і регламентованого обліку
  • Відкладене відображення проводок в обліку.
  • Створення документів за типовими операціями.
  • Данні готові до аудиту.
  • Генератор фінансових звітів, в т.ч. для формування звітності за міжнародними стандартами МСФО способами трансляції операцій і трансформації звітності.
  • Можливість налаштування видів бюджетів і розширена аналітика.
  • Моделювання сценаріїв.
  • Управління бюджетним процесом.
  • Підтримка декількох валют.
  • Табличні форми введення і коригування.
  • Економічний прогноз.
  • Аналіз досягнення планових показників.
  • Складання зведеної звітності за результатами моніторингу.
  • Розширений фінансовий аналіз.
  • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
  • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
  • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
  • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
  • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
  • Доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон).
  • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
  • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення.
  • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
  • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження.
  • Контроль повноти і правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
  • Аналіз ефективності управління персоналом.
  • Розрахунок зарплати за даними вироблення (виробітку) співробітників.
  • Комплекс розрахунків з персоналом.
  • Гнучкі можливості відображення зарплати в фінансовому і регламентованому обліку.
  • Можливість введення необмеженої кількості показників, довільні формули.
  • Аналіз фонду оплати праці.
  • Розрахунок і нарахування резерву відпусток.
  • Розвиток можливостей регламентованого розрахунку зарплати.
  • Візуалізація структури виробу.
  • Опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації).
  • Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти).
  • Параметричний забезпечення потреби в номенклатурі.
  • Два рівня планування виробництва: головний і локальний диспетчер.
  • Інтервальне планування і “Барабан – Буфер – Мотузка”.
  • Планування по “вузьких” місцях виробництва.
  • Поопераційне планування.
  • Зниження залежності якості планування від точності нормативних даних.
  • Управління пріоритетом замовлень на виробництво (VIP замовлення).
  • Оцінка доступності обладнання і матеріальних ресурсів усередині інтервалу.
  • Розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами.
  • Облік часу транспортування і простеження ТМЦ.
  • Прогнозування ходу виробничого процесу.
  • Диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньо-цеховому рівнях.
  • Гнучке перепланування.
  • Розширений облік виробітки співробітників.
  • Роздільний облік витрат за видами діяльності.
  • Відокремлений облік собівартості за замовленнями.
  • Розподіл витрат за напрямками діяльності.
  • Надання даних про структуру собівартості випуску до первинних витрат.
  • Покращений майстер закриття місяця.
  • Облік і ієрархічна класифікація об’єктів, що знаходяться в експлуатації.
  • Моніторинг стану об’єктів експлуатації.
  • Управління по видам ремонтів.
  • Організація і проведення планових та позапланових ремонтних заходів.
  • Єдина система забезпечення ресурсних потреб ремонтної і виробничої діяльності.
  • Формування повної вартості володіння об’єктами експлуатації.
  • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
  • Воронка продажів.
  • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
  • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами.
  • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди.
  • Самообслуговування клієнтів.
  • Управління торговими представниками.
  • Моніторинг стану процесів продажів.
  • Планування використання автотранспорту.
  • Ймовірнісна оцінка прогнозу продажів.
  • Роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік).
  • Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
  • Інвентаризація взаєморозрахунків.
  • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів.
  • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності станом взаєморозрахунків.
  • Формування стратегії відносин з партнерами.
  • Бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами.
  • Досьє клієнта, партнера.
  • Карти лояльності, аналіз лояльності клієнтів.
  • Претензійна робота.
  • Моніторинг виконання угод.
  • BCG-аналіз.
  • Розширений аналіз показників роботи менеджерів.
  • Управління закупівельною діяльністю.
  • Бізнес-процеси складних закупівель.
  • Контроль умов поставок.
  • Розширений аналіз і вибір постачальників за цінами і умовами.
  • Формування повної вартості придбання ТМЦ.
  • Контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі.
  • Складна ієрархічна структура складів.
  • Управління адресним складом.
  • Відокремлений облік по замовленнях – резервування потреб (відокремлений забезпечення потреб).
  • Мобільні робочі місця працівників складів.
  • Облік багатооборотної тари.
  • Управління інвентаризацією товарів.
  • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC / XYZ аналізу.
  • Розрахунок прогнозованого попиту.
  • Товари на складах за термінами придатності.
  • Управління доставкою.
  • Товарний календар.

* – ця сума може змінюватися. Сума яку Ви фактично зможете заощадити залежить від Ваших фактичних витрат, кількості придбаного програмного забезпечення та додаткових послуг.

Консультація по придбанню
BAS ERP

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню СТП

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Можливо у Вас є запитання?

Ми з радістю відповімо на всі питання.
Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Консультація з послуг супроводу та навчання

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню ІТС

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Консультація по придбанню UA-Бюджет

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Я хочу дізнатись як зменшити витрати?

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Безкоштовна консультація

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Потрібна консультація?

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію

Маєте запитання?

Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання. Заповніть будь-ласка форму нижче.

Замовити консультацію

Заповніть будь-ласка форму для того щоб отримати безкоштовну консультацію